Artistry

Hyundai Coupe Wer. FX 2.0 16V Benz. Alu Skóra
Witam, mam do sprzedania w atrakcyjnej cenie Hyundaia Coupe, najładniejsza wersja FX, Skórzana tapicerka, szyberdach, fabryczny duży spoiler, ładnie brzmiący tłumik zakończony seryjnie 2 rurami. Silnik 2.0 16V benzynowy z małym przebiegiem 95tys. bo po swapie dokonanym jeszcze przez poprzedniego właściciela, auto w ciągłej eksploatacji od 5 lat przez mnie i nigdy nie zawiódł, możliwość obejrzenia codziennie. W maju dostał nowe kompletne sprzęgło Valeo. Skrzynia elastyczna, opony letnie Klebery na 16 calowych aluminiowych felgach, dodatkowo komp. zimówek. Cena atrakcyjna gdyż autko ma 13latek i uwzględniłem potrzebę poprawek lakierniczych. Zapraszam do kupna, więcej informacji telefonicznie po godz. 16:00
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfEQoR.html



Ford Focus 1.6 16V Benzyna Wersja FX GOLD Salon Polska CLIMATRONIC Bogata Wersja
Sprzedam Bardzo Ładnego Forda Focusa MK2 1.6 16v Benzyna Wersja FX GOLD POLSKI SALON Wersja HATCHBACK

Samochód z Końca roku 2005 Model 2006.



Silnik Wersji mocniejszej 1.6 16v 115 Koni



Oryginalny przebieg 118 TYŚ KILOMETRÓW.

Auto bezwypadkowe .



Stan techniczny jak i wizualny Wzorowy. Piękny Kolor dostępny pod zamówienie.

Wszystkie naprawy były dokonywane na bieżąco.

ROZRZĄD Wymieniony przy przebiegu 83 tyś km w 2013 roku.



Lakier nie posiada absolutnie żadnej korozji. Środek Forda w Idealnym stanie.

Kierownica oraz fotele bez śladów zużycia.



Wyposażenie:



- CLIMATRONIC 100% Sprawny (ODGRZYBIONY)

- PODGRZEWANA PRZEDNIA SZYBA

- CZUJNIKI PARKOWANIA TYŁ

- MENU W AUCIE W JĘZYKU POLSKIM

- KOMPUTER POKŁADOWY POKAZUJE ZASIĘG SPALANIE.

- Zestaw Głośnomówiący z wyświetlaczem BLUETOOTH

- El szyby 4X

- El lusterka

- Rozbudowane Radio CD MP3

- ABS

- ESP

- Wersja Hatchback

- Autoalarm

- Radio sterowane z kierownicy

- Wspomaganie Kierownicy

- Centralny zamek z kluczyka 2x

- Immobilizer w kluczyku,

- AIRBAG 4x

- Tapicerka welurowa,

- Halogeny przód

- Alufelgi Ford

- Wersja FX GOLD

- Komplet Kluczy



DLA KONKRETNEGO KLIENTA KOMPLET OPON ZIMOWYCH ORAZ ORYGINALNY BAGAŻNIK FORD NA DACH.



Do samochodu posiadam Cały zestaw książek Salonowych . Książkę Serwisową instrukcję obsługi Oraz 2 oryginalne Kluczyki



Przegląd techniczny oraz Ubezpieczenie OC Ważne do Października 2016 (OC PRZEKAZUJE NOWEMU NABYWCY)



KONTAKT TELEFONICZNY POD NUMEREM LUB
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgHALD.html


Czujnik pozycji wałka rozrządu, Nissan 1.5 16V, 1.8 16V
Sprzedam nowy czujnik pozycji wałka rozrządu pasujący do modeli Nissana z silnikami benzynowymi o pojemności 1.5 oraz 1.8:



INFINITI

FX

NISSAN

100 NX (B13)

ALMERA I (N15)

ALMERA I Hatchback (N15)

ALMERA II (N16)

ALMERA II Hatchback (N16)

ALMERA TINO (V10)

AVENIR

CUBE (Z11)

MICRA C+C (K12)

MICRA II (K11)

MICRA III (K12)

NOTE (E11)

PRIMERA (P10)

PRIMERA (P11)

PRIMERA (P12)

PRIMERA Hatchback (P10)

PRIMERA Hatchback (P11)

PRIMERA Hatchback (P12)

PRIMERA Traveller (W10)

PRIMERA Traveller (WP11)

PRIMERA kombi (WP12)

SENTRA V (B15)

SERENA (C23M)

SUNNY III (N14)

SUNNY III Hatchback (N14)

SUNNY III Liftback (N14)

SUNNY III Traveller (Y10)

SUNNY III nadwozie pełne (Y10)

VANETTE CARGO Autobus (HC 23)

VANETTE CARGO nadwozie pełne (HC 23)



Numery oryginalne OE:



19161 (STANDARD)

A29630B10 (ERA)

550526HQ (ERA)

87590 (MEAT & DORIA)

83.491 (SIDAT)

23731-5M005 (NISSAN)

550526B (ERA)

23731-4M505 (NISSAN)

23731-4M506 (NISSAN)

23731-4M50B (NISSAN)

A29630B00 (ERA)

23731-4M500 (NISSAN)

23731-5M000 (NISSAN)

23731-5M001 (NISSAN)

ADN17201C (BLUE PRINT)

903 - pokaż numer telefonu -
(METZGER)

SG1B000 (ERA)

550538 (ERA)

V 387 - pokaż numer telefonu -
9 (VEMO)

550526A (ERA)



Cena 100 zł +20 zł przesyłka. Możliwy odbiór osobisty po wcześniejszym uzgodnieniu.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDghrTn.html


Hyundai Coupe Coupe FX 2,0 16V 140KM Klima
Samochód sprowadzony z Niemiec.

Stan ogólny b. dobry. Lekko przetarty jak na foto.



2 kluczyki i książki serwisowe.

Bardzo ładny stan opon.



Auto w pełni sprawne. Możliwy powrót do domu na kołach. OC na drogę gratis.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgNOtp.html


Ford Fusion 1,4 16V*FX SILVER*Klima*1 wł*serwis
Ford Fusion "FX SILVER" 1,4 16v



2 kluczyki, Książka serwisowa,



Serwisowany w ASO



Sprowadzony po opłatach rejestracyjnych!



Gratis ubezpieczenie OC na powrot do domu!



Stan BDB!!!



I właściciel



Bezwypadkowy



Serwisowany



100% autentyczny przebieg!



Możliwe raty zamiana!!



Możliwość sprawdzenia samochodu w serwisie lub na stacji diagnostycznej!!!



Gwarancja prawna!



Gwarancja techniczna!!
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDesVIW.html


Końcówka drążka kierowniczegoTRW toyota corolla,celica,camry,carina
Nowa nieużywana końcówka drążka kierowniczego L/P marki TRW - JTE319

Możliwość odbioru osobistego lub wysyłki paczka48 według cennika poczty polskiej po uprzednim kontakcie i przedpłacie. Nie wysyłam za pobraniem.W celu zakupu mogę również wystawić przedmiot na allegro.

Zastosowanie

TOYOTA

CAMRY (_V2_)

1.8 i (SV20_)

2.0 Gli 16V (SV21_, SV25_)

2.0 (SV21_, SV25_)

2.5 V6 GXI (VZV21_)

2.0 Turbo-D (CV20_)

2.0 Turbo-D (CV20_)

CAMRY Station Wagon (_V2_)

1.8 (SV20_)

2.0 GLi 16V (SV21_)

2.0 (SV21_)

2.5 (VZV21_)

2.0 Turbo-D (CV20_)

2.0 Turbo-D (CV20_)

CARINA II ( T15 )

1.6 (AT151)

1.6 (AT151)

1.8 GLI (ST150)

2.0 D

2.0 D (CT150)

CARINA II sedan (_T15_)

1.6 (AT151)

1.6 (AT151)

1.8 GLI (ST150)

2.0 D

CELICA hatchback (ST16_, AT16_)

1.6

1.6 GT

1.6 GT 16V

2.0 GT

2.0 GT

CELICA (AT16_, ST16_)

1.6

1.6 GT 16V

2.0

CELICA coupe (ST16_, AT16_)

2.0 Turbo 4WD

CELICA kabriolet (ST16_, AT16_)

2.0 GT (ST162)

2.0 GT (ST162)

CELICA coupe (AT18_, ST18_)

1.6 STI (AT180)

2.0 GTi (ST182)

2.0 Turbo 4WD (ST185)

2.0 Turbo 4WD (ST185)

CELICA kabriolet (AT18_, ST18_)

2.0 GTi (ST182)

CELICA (ST20_, AT20_)

1.8 i 16V (AT200/ST)

2.0 i 16V

2.0 i 16V (ST202/GT)

2.0 i Turbo 4WD (ST205)

CELICA kabriolet (AT20_, ST20_)

2.0 i 16V

COROLLA Liftback (_E8_)

1.3 (AE80)

1.3 (EE80)

1.6 (AE82)

1.8 D

1.8 D (CE80)

COROLLA FX Compact (E8B)

1.3

1.6 GT 16V

1.8 D

1.8 D

COROLLA (_E8_)

1.3 (AE80)

1.3 (AE80/EE80)

1.6 (AE82)

1.6

1.6 (AE82)

1.8 D

1.8 D

COROLLA coupe (AE86)

1.6 16V

1.6 GT 16V (AE86)

COROLLA Liftback (_E9_)

1.3

1.3 i (EE90)

1.6 (AE92)

1.6 (AE92)

1.6 GTI

1.8 D (CE90)

1.8 D (CE90)

COROLLA Compact (_E9_)

1.3 (EE90)

1.6 (AE92)

1.6 i (AE92)

1.6 GTi (AE92, AE93)

1.8 D (CE90)

1.8 D (CE90)

COROLLA (_E9_)

1.3 i (EE90)

1.3

1.6 (AE92)

1.6 i

1.6 i 4WD

1.8 D

1.8 D

COROLLA Station Wagon (_E9_)

1.3 (EE90)

1.6 4WD

1.6 XLI

1.6 XLI 4WD (AE95)

1.8 D (CE90)

1.8 D (CE90)

COROLLA Compact (_E10_)

1.3 12V (EE100_)

1.3 XLI (EE101_)

1.3 XLI 16V (EE101)

1.6 Si (AE101_)

1.8 GT (AE102_)

1.8 GTi 4WD

2.0 D (CE100_)

COROLLA Liftback (_E10_)

1.3 12V (EE100_)

1.3 XLI (EE101_)

1.6 GLI (AE101_)

1.8 GT (AE102_)

1.8 GTi 4WD

2.0 D (CE100_)

COROLLA (_E10_)

1.3 12V (EE100_)

1.3 12V (EE100_)

1.3 XLI (EE101_)

1.3 XLI (EE101_)

1.3 XLI 16V (EE101)

1.3 XLI 16V (EE101)

1.6 Si (AE101_)

1.6 Si (AE101_)

1.6

1.6

2.0 D (CE100_)

2.0 D (CE100_)

COROLLA Wagon (_E10_)

1.3 12V (EE100_)

1.3 XLI (EE101_)

1.3 XLI 16V (EE101_)

1.6 Si (AE101_)

1.8 16V 4WD (AE103_)

2.0 D (CE100_)

COROLLA Compact (_E11_)

1.4 (EE111_)

1.4 (ZZE111_)

1.6 (ZZE112_)

1.9 D (WZE110_)

2.0 D (CE110_)

2.0 D-4D

COROLLA Liftback (_E11_)

1.4 (EE111_)

1.4 (ZZE111_)

1.6 Aut. (AE111_)

1.6 (AE111_)

1.6 (ZZE112_)

1.9 D (WZE110_)

2.0 D (CE110)

2.0 D-4D

COROLLA (_E11_)

1.4 (EE111_)

1.4 16V (ZZE111_)

1.6 Aut. (AE111_)

1.6 16V (ZZE112_)

1.9 D (WZE110_)

2.0 D (CE110_)

2.0 D-4D

COROLLA Wagon (__E11_)

1.4 (EE111_)

1.4 16V (ZZE111_)

1.6 Aut. (AE111_)

1.6 (AE111_)

1.6 16V (ZZE112_)

1.8 4WD (AE115_)

1.9 D (WZE110_)

2.0 D (CE110_)

2.0 D-4D

RAV 4 I (SXA1_)

2.0 4WD

RAV 4 I Cabrio (SXA1_)

2.0 16V 4WD

YARIS (SCP1_, NLP1_, NCP1_)

1.5 TS

1.5 VVT-i TS

1.5 VVT-i TS
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDartc5.html


Filtr oleju FILTRON OP572 Kraków F-VAT
O nas:

Firma Uni-System powstała w roku 2006.
Swoją ofertę kierujemy do osób ceniących swój czas i pieniądze.

Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach:



    lCzęści samochodowel
    lTechnika grzewczal
    lTechnika chłodniczal
    lŚwiadectwa energetyczne l
    lMultimedialne punkty informacyjnel

Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta

Kontakt

Uni-System
os. Witkowice Nowe 27
31-234 Kraków
e-mail: sklep@unisystem.com.pl

tel. 512 936 111
(pn.- pt. godz. 9-17)

Wysyłka towarów

Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską.

Odbiór osobisty

Po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym

Płatności

    lwpłata na konto bankowe numer konta:
    56 2490 0005 0000 4500 6312 7649l

    lPrzesyłka za pobraniem
    l

    lPłatność gotówkąl


Filtr oleju FILTRON OP 572



Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów.




Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika.




Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.




Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego.



Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej.



Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" międzyinnymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors,Saab, Ford






Wymiary filtra:




- A - 66,5 mm


- B - 62 mm


- C - 55 mm


- G - UNF 3/4'-16


- H - 71 mm


- by-pass valve - TAK


- anti-drain back valve - TAK


- anti-syphon valve - NIE




Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta




Zastosowania:




Osobowe
Marka________
Model_____________
Typ____________
Silnik_____
Produkowany_______
Uwagi
TOYOTA
AURIS
1.4 16V
4ZZ-FE
2007/2 ->
-
TOYOTA
AURIS
1.6 16V
1ZR-FE
2007/2 ->
-
TOYOTA
AVENSIS I
1.6
4A-FE
1997/9 ->
-
TOYOTA
AVENSIS I
1.6 16V
-
1998/1 ->
-
TOYOTA
AVENSIS I
1.8 16V
7A-FE
1998/1 ->
-
TOYOTA
AVENSIS I
1.8 16V
1ZZ-FE
2000/10 ->
-
TOYOTA
AVENSIS I
2.0 16V
3S-FE
1998/1 ->
-
TOYOTA
AVENSIS II
1.6 16V
3ZZ-FE
2003/4 ->
-
TOYOTA
AVENSIS II
1.8 16V
1ZZ-FE
2003/3 ->
-
TOYOTA
AYGO
1.0
1KR-FE
2005/7 ->
-
TOYOTA
CAMRY
1.8 DLX
1S-L
1983/2 -> 1986/10
-
TOYOTA
CAMRY
1.8 DX
1S-L
1983/2 -> 1986/10
-
TOYOTA
CAMRY
1.8 GL
1S-L
1983/2 -> 1986/10
-
TOYOTA
CAMRY
1.8i
1S
1986/10 -> 1988/8
-
TOYOTA
CAMRY
2.0
2S-E
1986/4 -> 1988/1
-
TOYOTA
CAMRY
2.0
3S-FE
1986/11 -> 1991/5
-
TOYOTA
CAMRY
2.0 GLI
2S-EL
1983/3 -> 1986/10
-
TOYOTA
CAMRY
2.0 GLI 16V
3S-FE
1986/11 -> 1991/5
-
TOYOTA
CAMRY
2.0 GLI-S
2S-EL
1983/3 -> 1986/10
-
TOYOTA
CAMRY
2.2
5S-FE
1991/6 -> 2001/11
-
TOYOTA
CAMRY
2.2 GL St.W.
5S-FE
1991/6 ->
-
TOYOTA
CARINA E
1.6
4A-FE
1992/12 -> 1997/4
-
TOYOTA
CARINA E
1.6 GLi
4A-FE
1992/4 -> 1997/4
-
TOYOTA
CARINA E
1.6 XLi
4A-FE
1992/4 -> 1997/4
-
TOYOTA
CARINA E
1.8
7A-FE
1995/1 -> 1997/10
-
TOYOTA
CARINA E
1.8i 16V
4S-EF
1993/8 -> 1997/4
-
TOYOTA
CARINA E
2.0
3S-FE
1993/1 -> 1997/4
-
TOYOTA
CARINA E
2.0 GLi
3S-FE
1992/4 -> 1997/4
-
TOYOTA
CARINA E
2.0 GLi
3S-FE
1997/5 -> 1997/10
-
TOYOTA
CARINA E
2.0 GTi
3S-GE
1992/4 -> 1997/4
-
TOYOTA
CARINA E
2.0i
3S-FE
1992/12 -> 1997/4
-
TOYOTA
CARINA E
2.0i 16V
3S-GE
1994/3 -> 1997/4
-
TOYOTA
CARINA II
1.6
4A-L
1983/10 -> 1987/11
-
TOYOTA
CARINA II
1.6
4A-LC
1983/10 -> 1987/11
-
TOYOTA
CARINA II
1.6
4A-FE
1987/12 -> 1989/10
-
TOYOTA
CARINA II
1.6
4A-FE
1989/11 -> 1992/3
-
TOYOTA
CARINA II
1.6 SX
4A-FE
1987/12 -> 1989/10
-
TOYOTA
CARINA II
1.6 SX
4A-FE
1989/11 -> 1992/3
-
TOYOTA
CARINA II
1.6 XL
4A-F
1987/12 -> 1992/5
-
TOYOTA
CARINA II
1.8 GLI
1S-EL
1983/10 -> 1987/11
-
TOYOTA
CARINA II
2.0 GLi
3S-FE
1987/12 -> 1992/3
-
TOYOTA
CELICA
1.6
-
1986/4 -> 1990/2
-
TOYOTA
CELICA
1.6 GT 16V
4A-GEL
1986/4 -> 1989/8
-
TOYOTA
CELICA
1.6 GT 16V Coupe
4A-GEL
1985/9 -> 1989/8
-
TOYOTA
CELICA
1.6 GT Coupe
4A-GE
1983/12 -> 1986/10
-
TOYOTA
CELICA
1.6 STi Coupe
4A-FE
1989/10 -> 1994/1
-
TOYOTA
CELICA
1.8i 16V
7A-FE
1993/11 ->
-
TOYOTA
CELICA
2.0 4WD Coupe
3S-GTE
1988/3 -> 1990/8
-
TOYOTA
CELICA
2.0 Coupe
3S-GEL
1987/1 -> 1990/8
-
TOYOTA
CELICA
2.0 GT Coupe
-
1985/8 -> 1994/1
-
TOYOTA
CELICA
2.0 GTi Coupe
3S-GE
1989/10 -> 1994/1
-
TOYOTA
CELICA
2.0i 16V
3S-GE
1990/3 -> 1992/12
-
TOYOTA
COROLLA IV
1.3
4K
1979/9 -> 1983/5
-
TOYOTA
COROLLA V
1.3
2E-L
1985/1 -> 1987/7
-
TOYOTA
COROLLA V
1.6
4A-L
1983/6 -> 1987/8
-
TOYOTA
COROLLA V
1.6
4A-CL
1985/8 -> 1987/8
-
TOYOTA
COROLLA V
1.6 GT 16V Coupe
4A-GE
1983/8 -> 1987/8
-
TOYOTA
COROLLA V
1.6 GT 16V FX
4A-GEL
1985/5 -> 1987/8
-
TOYOTA
COROLLA VI
1.3
2E
1987/8 -> 1992/4
-
TOYOTA
COROLLA VI
1.3i
2E-E
1989/6 -> 1992/4
-
TOYOTA
COROLLA VI
1.6
4A-F
1987/8 -> 1992/4
-
TOYOTA
COROLLA VI
1.6
4A-FE
1989/8 -> 1992/6
-
TOYOTA
COROLLA VI
1.6
4A-FE
1989/8 -> 1992/6
-
TOYOTA
COROLLA VI
1.6
4A-FE
1989/8 -> 1992/4
-
TOYOTA
COROLLA VII
1.3 12V
2E
1992/7 -> 1995/5
-
TOYOTA
COROLLA VII
1.3 XLi
2E
1995/5 -> 1997/4
-
TOYOTA
COROLLA VII
1.3 XLi 16V
4E-FE
1992/7 -> 1997/4
-
TOYOTA
COROLLA VII
1.6 Si
4A-FE
1992/7 -> 1997/5
-
TOYOTA
COROLLA VII
1.8 16V 4WD
7A-FE
1995/9 -> 1997/5
-
TOYOTA
COROLLA VII
1.8 GTi
7A-FE
1992/7 -> 1997/5
-
TOYOTA
COROLLA VIII
1.4
4E-FE UK
1997/4 -> 1999/12
-
TOYOTA
COROLLA VIII
1.4
4E-FE
1997/4 -> 1999/12
-
TOYOTA
COROLLA VIII
1.4i
4ZZ-FE
1999/11 -> 2001/12
-
TOYOTA
COROLLA VIII
1.6
4A-FE
1997/4 -> 1999/12
-
TOYOTA
COROLLA VIII
1.6i
3ZZ-FE
1999/11 -> 2001/12
-
TOYOTA
COROLLA VIII
1.8 4WD
7A-FE
1997/4 -> 1999/12
-
TOYOTA
COROLLA IX
1.4
4ZZ-FE
2002/1 ->
-
TOYOTA
COROLLA IX
1.6i
3ZZ-FE
2002/1 ->
-
TOYOTA
COROLLA IX VERSIO
1.4
4ZZ-FE
2002/1 -> 2004/5
-
TOYOTA
COROLLA IX VERSIO
1.6
3ZZ-FE
2002/1 ->
-
TOYOTA
COROLLA IX VERSIO
1.8 16V
1ZZ-FE
2003/3 ->
-
TOYOTA
LITE-ACE
1.3
4K-C
1982/10 -> 1985/8
-
TOYOTA
LITE-ACE
1.3
4K
1982/10 -> 1986/10
-
TOYOTA
LITE-ACE
1.5
5K
1985/10 -> 1991/9
-
TOYOTA
MR 2
1.6 16V
-
1984/11 -> 1987/7
-
TOYOTA
MR 2
1.8 16V
1ZZ-FE
1999/12 ->
-
TOYOTA
MR 2
2.0 16V
3S-GE
1989/12 ->
-
TOYOTA
PASEO
1.5 16V
5E-FE
1996/4 -> 1999/7
-
TOYOTA
PICNIC
2.0 16V
3S-FE
1996/5 ->
-
TOYOTA
PRIUS
1.5
1NZ-FXE
2000/10 -> 2003/12
-
TOYOTA
PRIUS
1.5
1NZ-FXE
2004/1 ->
-
TOYOTA
RAV 4
2.0 16V
3S-FE
1994/6 -> 2000/7
-
TOYOTA
STARLET
1.0
2K
1978/2 -> 1984/9
-
TOYOTA
STARLET
1.0
1E-L
1984/10 -> 1989/12
-
TOYOTA
STARLET
1.0
-
1989/12 -> 1992/12
-
TOYOTA
STARLET
1.2 S
3K-H
1978/10 -> 1982/8
-
TOYOTA
STARLET
1.3
2E-LC
1984/10 -> 1989/12
-
TOYOTA
STARLET
1.3
2E-E
1989/12 -> 1996/3
-
TOYOTA
STARLET
1.3
4E-FE
1996/4 -> 1999/3
-
TOYOTA
STARLET
1.3 16V
4E-FE
1996/4 -> 1999/3
-
TOYOTA
STARLET
1.3 S
4K
1982/8 -> 1984/9
-
TOYOTA
TERCEL
1.3
2A
1979/3 -> 1982/7
-
TOYOTA
TERCEL
1.3 DX
2A
1982/5 -> 1988/1
-
TOYOTA
TERCEL
1.3 GL
2A
1982/5 -> 1988/1
-
TOYOTA
TERCEL
1.5 4WD
3A
1982/10 -> 1988/1
-
TOYOTA
TERCEL
1.5 4WD
3A-C
1986/5 -> 1988/1
-
TOYOTA
YARIS I
1.0 16V
1SZ-FE
1999/4 ->
-
TOYOTA
YARIS I
1.3
2NZ-FE
1999/11 -> 2002/5
-
TOYOTA
YARIS I
1.3
2SZ-FE
2002/4 ->
-
TOYOTA
YARIS I
1.5 TS
1NZ-FE
2001/2 ->
-
Dostawcze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
TOYOTA
LITE-ACE
1.3
-
1982/10 -> 1985/8
-
TOYOTA
LITE-ACE
1.5
5K
1985/10 -> 1991/9
-
TOYOTA
PICNIC
2.0
3S-FE
2001/1 -> 2001/1
-
TOYOTA
PICNIC
2.0 16V
3S-FE
1996/5 -> 2001/1
-
TOYOTA
RAV 4
1.8 VVTi
1ZZ-FE
2000/6 -> 2006/2
-
TOYOTA
RAV 4
2.0 16V
3S-FE
1994/6 -> 2000/7
-
TOYOTA
TOWNACE
1.2
3KJ
1976/1 -> 1982/12
-
TOYOTA
TOWNACE
1.3
4KJ
1978/1 -> 1982/12
-
Wózki podnośnikowe
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
TOYOTA
F-SERIA
7FG
4Y
1996/1 ->
-


Numery innych producentów/zamienniki: WL7131 - WIX, PP-2.9 - Sędziszów, H97W07 - Henghst, OC 216 - Knecht




Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach


W swojej ofercie posiadamy pełen asortyment części samochodowych.




e-mail: sklep@unisystem.com.pl










UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje
[DANE_EU]OjPde5T3wYDRa9TogDsUURUOcj3TrRMzxPe8PQ+QMwHFyVpXcSuw43/+n2zyy/lCbbAYMU/OjlcGTQZ58TaIY4uZFtgRoPwmRM3HvbjsIjc=[/DANE_EU]

Link: allegro.pl/-i6076298942.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • meggilou.xlx.pl