Artistry

Dźwignie zacisku, automat RV32 ,A16A/A20A/
Man do sprzedania dźwignie zacisku:

- do sprzęgła płytkowego /nosek zacisku/ do automatu tokarskiego RV32 i Rh32 -18szt po 20zł/szt , zdjęcie 1

- -dźwignie zacisku -automat nie znany?może ktoś zna zastosowanie / -21szt po 15zł/szt ,zdjęcie 2

- dźwignia do automatu SKODA a16A lub A20A szt 5 po20zł/szt ,zdjęcie 3
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgA0xd.html



Zacisk sztycy
Sprzedam dźwignię zacisku do sztycy, jest ona wyposażona w specjalny zatrzask który zapobiega otwarciu
Link: olx.pl/oferta/CID767-IDcYk6B.html


HONDA CRF 250 / 2010 rok --> YOSHIMURA , HINSON
Honda CRF 250 R z 2010 roku.



PEŁEN OPIS I GALERIA NA ALLEGRO



http://allegro.pl/honda-crf-250-2010-rok-yoshimura-hinson-i6331295421.html



Tuningowe dodatki:



- przednie zawieszenie oraz tylne tuningowane w Superlift Suspension ( sprężyny Race -Tech )



- kosz sprzęgłowy zewnętrzny , wewnętrzny , tarcze , przekładki i sprężyny Hinson



- układ wydechowy Yoshimura



- silikonowe węże układu chłodzenia Hamerhead



- stalowe podnóżki DRC



- gruba kierownica 28 mm + adaptery



- klamki niełamki Pivot



- gruba okleina Chad Reed Replica



- kick-starter Twenty anodowany na czerwono



- antypoślizgowe poszycie siedzenia



- odpowietrzniki zawieszenia , licznik motogodzin





Motocykl sprowadzony ze Skandynawi.





Silnik - jest w stanie bardzo dobrym na korbowodzie Prox , komplet zaworów Prox i rozrządzie przejechane 51 mth. Wał korbowy bez luzów.





Wymieniłem tłok Vertex 76.77 mm , komplet uszczelek na góre silnika , uszczelniacze zaworowe.





Głowica - bez śladów jakiegokolwiek zaniedbania. Wałek rozrządu oraz mostki nie poprzeciągane i nie zatarte. Zawory wyczyszczone z nagaru i sprawdzone na szczelność.





Płytki zaworowe wydechowe ( 266 i 261 ) , ssące ( 195 i 195 ). Nowe zawory w hondzie mają płytki około 260 i 220 a zawory wymienia się przy płytkach około 130. Luzy zaworowe zostały ustawione na górne granice ( 0,15 ssące i 0,30 wydechowe )





Rozrząd - did ma jeszcze 1/3 naciągu





Sprzęgło jest w stanie bardzo dobrym brak rowków na koszu sprzęgłowym czy innych defektów. Kosz sprzęgłowy zewnętrzny , wewnętrzny , tarcze i sprężyny firmy Hinson.





Zawieszenie przednie - w stanie bardzo dobrym bez defektów. Wymieniłem komplet uszczelniaczy Ariette oraz ,Motul z serii Factore Line oraz panewki ślizgowe i prowadzące.





Zawieszenie tylne - w stanie bardzo dobrym brak defektów. Wymieniłem uszczelniacz oraz wlałem nowy olej Motul z serii Factore Line do tylnych amorów. Również nabiłem 10 atmosfer azotu.



Łożyska wahacza oraz kołyski w stanie bardzo dobrym nie były pordzewiałe wszystkie wyczyściłem i dałem sporo smaru wodoodpornego. System dźwigni oraz wahacza jest sztywny bez nawet minimalnego luzu.





Hamulce - zaciski hamulcowe w stanie dobrym są sztywne , zmieniłem płyn hamulcowy w przednim i tylnym oraz zestawy naprawcze zacisków. Klocki hamulcowe przednie i tylne wymieniłem na nowe Breaking. Przednia tarcza hamulcowa w stanie bardzo dobrym a tylną wymieniłem na nową Grosskopf.





Napęd - wymieniłem na kompletnie nowy. Zębatki Grosskopf oraz łańcuch oringowy DID 520 V + prowadnica łańcucha UFO oraz śruby tylnej zębatki SFR oraz śruby naciągu łańcucha.





Plastiki - wszystkie plastiki wymieniłem na nowe wraz z osłonami lag i panelem startowym. Komplet Acerbis.



Tylna opona jest w stanie bardzo dobrym po 1 treningu Michelin a przednia w stanie dobrym Dunlop Geomax.



Części które wymieniłem 0 mth :



- tłok Vertex 76.77 mm

- komplet uszczelek na góre silnika

- uszczelniacze zaworowe Athena

- uszczelniacze zawieszenie Ariete ( pyłowe i olejowe )

- panewki zawieszenia

- uszczelniacz amora tylnego

- olej w zawieszeniu Motul

- filtr oleju oraz olej w silniku i skrzyni

- zębatkę przednią i tylną Grosskopf

- łańcuch DID V - oring

- śruby naciągu łańcucha

- śruby tylnej zębatki SFR

- prowadnica łańcucha UFO

- gripy Ariete

- przednie jak i tylnie klocki hamulcowe Braking

- tylna tarcza hamulcowa Grosskopf

- dźwignie zmiany biegów Accel

- zestaw naprawczy tylnego i przedniego zacisku

- klamka hamulca i sprzęgła Pivot

- kopka Twenty

- komplet plastików Acerbis

- okleina na grubym winylu Two Two Motorsport

- gruba kierownica 28 mm + adaptery

- poszycie siedzenia i gąbka ( usługa tapicera )



Honda jest w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualny oraz ma dużo tuningowych dodatków. Przyszły właściciel doceni zawieszenie oraz wyczynowe sprzęgło.



Kupują państwo motocykl przygotowany po pełnym przeglądzie na cześć wydałem 4240 złotych a sama praca jakiegokolwiek mechanika około 1 tys.



Nowy właściciel dostanie części które wymieniłem, faktury za powyższe części na moje nazwisko, zapis na umowie kupna
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDghWcN.html


Większa końcówka dźwigni hamulca / zmiany biegów BMW RT/R/GS/S/ST
Większa końcówka dźwigni hamulca / zmiany biegów



Czasami dźwignie hamulca i zmiany biegów posiadają zbyt mały element pozwalający na operowanie nimi. Oferowany element to powiększenie fabrycznej dźwigni do rozmiarów odpowiednich dla butów motocyklowych wyposażonych w pełen protektor palców. Przedłużenie montuje się na zasadzie zacisku na gumowym elemencie oryginalnej dźwigni.



Główne cechy produktu:

- znacznie ułatwia hamowanie i zmianę biegów.

- materiał: toczone aluminium

- wymiary: ok. 6 milimetrów większy obwód i około 10 milimetrów dłuższy.

- łatwy montaż



Link do strony z końcówkami BMW



http://bmwonline.pl/pl/p/Wieksza-koncowka-dzwigni-hamulca-zmiany-biegow-wer.-Classic/2531



Pasuje do modelu:



F 650 CS - dźwignia zmiany biegów i dźwignia hamulca

F 800 GT

F 800 S - dźwignia zmiany biegów

F 800 ST - dźwignia zmiany biegów

K 1100 LT - dźwignia zmiany biegów

K 1100 RS - dźwignia zmiany biegów

K 1200 GT ( - 2005) - dźwignia zmiany biegów

K 1200 GT (2006 - ) - dźwignia zmiany biegów

K 1200 LT - dźwignia zmiany biegów

K 1200 RS - dźwignia zmiany biegów

K 1300 GT - dźwignia zmiany biegów

R 1100 GS - dźwignia zmiany biegów

R 1100 R - dźwignia zmiany biegów

R 1100 RS - dźwignia zmiany biegów

R 1100 RT - dźwignia zmiany biegów

R 1100 S - dźwignia zmiany biegów i dźwignia hamulca

R 1150 GS - dźwignia zmiany biegów

R 1150 GS Adventure - dźwignia zmiany biegów

R 1150 R - dźwignia zmiany biegów i dźwignia hamulca

R 1150 R Rockster - dźwignia zmiany biegów i dźwignia hamulca

R 1150 RS - dźwignia zmiany biegów

R 1150 RT - dźwignia zmiany biegów

R 1200 GS ( - 2007) - dźwignia zmiany biegów

R 1200 GS (2008 - 2009) - dźwignia zmiany biegów

R 1200 GS (2010 - 2012) - dźwignia zmiany biegów

R 1200 GS Adv. ( - 2007) - dźwignia zmiany biegów

R 1200 GS Adv. (2008 - 2009) - dźwignia zmiany biegów

R 1200 GS Adv. (2010 - 2013) - dźwignia zmiany biegów

R 1200 GS LC (2013 - ) - dźwignia zmiany biegów

R 1200 R ( - 2010) - dźwignia zmiany biegów i dźwignia hamulca

R 1200 R (2011 - ) - dźwignia zmiany biegów i dźwignia hamulca

R 1200 RT ( - 2009) - dźwignia zmiany biegów

R 1200 RT (2010 - ) - dźwignia zmiany biegów

R 1200 ST - dźwignia zmiany biegów

R 850 GS - dźwignia zmiany biegów

R 850 R ( - 08/02) - dźwignia zmiany biegów

R 850 R (09/02 - ) - dźwignia zmiany biegów i dźwignia hamulca

R 850 R Comfort - dźwignia zmiany biegów i dźwignia hamulca

R 850 RT - dźwignia zmiany biegów

Triumph Tiger Explorer - dźwignia hamulca



POSIADAM WIĘCEJ CIEKAWYCH AKCESORYJNYCH DODATKÓW DO MOTOCYKLI BMW RT / R / GS / S



Zapraszam
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDcvuAp.html


dźwignie do zacisku materiału
do automatu tokarskiego typu ATA-40 lub ATL-40 w ilości 30kpl. cena 1kpl=2szt wynosi 45zł
Link: olx.pl/oferta/CID628-IDge2F5.html


Suzuki rm 125 nicasil pewniak po remoncie cr kx sx exc yz
Witam mam na sprzedaż piękną rm 125 z 99 roku. Około 45KM. Cylinder na nicasilu selekcja C czyli jeszcze jeden tłok przejedzie. Na początku lipca wymieniony tłok wossner. A poza tym wymieniane było:

Łańcuch złoty twenty

Manetki

Dźwignie sprzęgła i hamulca

Dźwignia zmiany biegów rfx

Opona tył

Linka gazu

Osłony rąk handbary

Filtr paliwa

Klocki tył przód

Naklejki

Zestaw naprawczy zacisku tył

Łożyska koła przód tył + zapasowe

Zestaw naprawczy kiwaka

Fat bar osłona kierownicy rockstar dętka tył

Dyfuzor malowany

Gaźnik dokładnie wyczyszczony

Mam do niego

Bez problemu idzie z samego gazu ma koło. Jeżdżony po lasach i żwirowniach. Odpala ZAWSZE od pierwszego kopnięcia. Ci co sie znają wiedzą jaką to ma moc. Radził bym umieć puszczać sprzęgło przed wejściem na niego. Wiem ile czasu nerwów i pieniędzy w niego włożylem wiec nawet nie odpisuje na oferty typu 4000 i przyjeżdżam. Teraz co do wad to 1 uszczelniacz w lagach który puścił i trzeba wymienić koszt 20 zl i simering w silniku który w ciągu tygodnia dwóch mam zamiar zrobić. Nie jest to odstawiamy w kąt motor który się kurzy tylko wciąż na nim jeżdżę i dbam jak zawsze.Do mieszanki lany Castrol power Racing a do skrzyni Castrol MTX 10w40 filtr prany i nasączany co wyjazd . Dla zainteresowanych mogę wysłać krótki film z pracy silnika i jazdy. Oczywiście posiadam stare części i rachunki z możliwością zobaczenia daty zakupu.Możliwość zamiany na 250 2t lub 250 - pokaż numer telefonu -
t.

Link: olx.pl/oferta/CID5-IDh3oaF.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • meggilou.xlx.pl