Artistry
Lekkie kolo zamachowe jednomasowe bmw e36 328i
Lekkie jednomasowe koło zamachowe pod tarcze sprzęgła 240 mm waga 5kg u mnie jeździło w bmw e36 328i 95r stan jak na zdjęciu, posiadam również sprzęgło kompletne z przebiegiem 4tys km
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgOen9.html
Kompletne sprzegło koło zamachowe jednomasowe 1.9 TDI jednomas dwumas
Witam sprzedam kompletny jednomas do silników 1.9 TDI.
W skład zestawu wchodzi:
-sztywne koło jednomasowe
-śruby koła sztywnego
-docisk
-tarcza sprzęgłowa
Stan bardzo dobry.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgpi7p.html
Lekkie Koło Zamachowe BMW jednomas m50 240mm m52 m54 turbo drift
Witam, oferuję koła zamachowe do silników m50 m52 m54. Są to lekkie jednomasowe koła do których stosuje się docisk m57 lub m62 dzięki czemu sprzęgło przenosi znacznie większy moment obrotowy. Jednomas waży 5,7kg. Do kóła dodatkowo dodaje dłuższe podparcie łapy łożyska oporowego. Informacje 518 - pokaż numer telefonu -
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfD4uR.html
koło zamachowe mazda 323f 2.0d
Mam do sprzedania sprawne jednomasowe koło zamachowe do mazdy 323f 2.0 diesel z 98roku. Posiadam również blok z wałem tłokami i korbowodami do tego silnika.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfRkcW.html
Saab 9-3 2.0T 250KM/390Nm LPG
Do zaoferowania mam Saaba 9-3 z 2003r (rok modelowy 2004) z silnikiem 2.0t i
manualną 5 biegową skrzynią produkcji saaba.
Auto pochodzi z rynku Europejskiego, zostało sprowadzone ze Szwecji.
Auto kupiłem trzy lata temu po długich poszukiwaniach, miało uszkodzony silnik
(rozrząd) ale było bezwypadkowe, nie zniszczone i w konfiguracji silnik/skrzynia
jakiej szukałem.
Saaba kupowałem z myślą o modyfikacjach, dlatego silnik nie został naprawiony
(miał już przebieg 200 tys. km) a wymieniony na egzemplarz z potwierdzonym
przebiegiem 80 tys (taki też został ustawiony w liczniku) z 2007r z wersji cabrio, dodatkowo dokupiłem skrzynię z tego samego auta.
Wymienione części eksploatacyjne wyglądały następująco:
- świece i cewki (poliftowe, poprawione)
- przepływomierz
- uszczelki i uszczelniacze
- paski wielorowkowe osprzętu
- 2 zawory sterujące pracą turbosprężarki
- olej silnikowy, przekładniowy, płyn układu wspomagania i hamulcowy
- filtry powietrza, oleju, kabinowy
- regeneracja rozrusznika i alternatora (nowy regulator napięcia)
- nowe tarcze i klocki (przód i tył)
- wahacze przednie i tylne, gumy na stabilizatorach i łączniki przód i tył,
górne mocowania amortyzatorów przód, końcówki drążków kierowniczych
Modyfikacje:
- dolot od wersji aero + obudowa filtra powietrza przerobiona a'la hirsch
- filtr powietrza pipercross gąbkowy
- intercooler z lancera evo 9 + łączniki fmic.pl do tego spawane porządne
mocowanie przykręcone do sanek
- downpipe 2,75" kwasówka, owinięty bandażem, bez katalizatora i z
wyrzuconą drugą sondą (fizycznie i programowo) reszta wydechu od aero z
przerobioną końcówką dla niepozornego wyglądu
- Wtryskiwacze siemens deca 480cc (wystarczą na okolice 350 KM)
- turbosprężarka TD04 z aero
- koło zamachowe jednomasowe, docisk sprzęgła z silnika b235R + tarcza obita
kevlarem (właściwie najmocniejszy zestaw jaki można zamontować, spokojnie wytrzyma
450 nm)
- kompletny układ hamulcowy przedni i tylny z saaba 2.8T tarcze przód 312mm, tył
292, przełożony łącznie z piastami i osłonami
- amortyzatory i sprężyny z wersji aero, sztywniejsze i odrobinę niższe
- zmodyfikowany soft, zmierzony na hamowni (20.06. KM i 388 NM, wartość bardzo
bezpieczna, bez zbędnego obciążania podzespołów, wszystkie zabezpieczenia silnika pozostawione + dodatkowe ograniczenie obrotów dla zimnego silnika
Wtryskiwacze dalekie od pętlenia, turbo nie pracuje poza mapą.
Przy kupnie w aucie zamontowana była instalacja LPG, niestety użyte podzespoły i sam sposób montażu był na tyle "słaby" że całość została wyrzucona (poza butlą) i zastąpiona następującą konfiguracją:
- wielozawór extra 8 mm, elektrozawór 8 mm, faro 13
- sterownik kme nevo
- reduktor prins VSI 8 turbo
- wtryskiwacze hana niebieska
- filtr odstojnikowy alex ultra 360
Całość porządnie zamontowana, kolektor dolotowy wymieniony na nowy i prawidłowo
nawiercony, wystrojony po korektach + AFR. Jeździ w pełnym zakresie obrotów, nie ma różnicy między paliwami.
Od czasu modyfikacji/ogarnięcia przejechał bezproblemowo 25 tys. km, wszystkie materiały eksploatacyjne wymieniane na bieżąco, nie świecą się żadne kontrolki, pod komputerem diagnostycznym nie ma błędów. Do auta są 3 oryginalne kluczyki, instrukcje, książki etc. i stos faktur/paragonów za części.
Teraz troszkę o wadach :)
Wnętrze w bardzo ładnym stanie, natomiast zewnętrznie odpryski na masce i błotniku, oryginalny lakier, a nic się z tym nie dzieje, dlatego nie lakierowałem.
Zderzak tył jakieś zawadzenia/zadrapania.
Wspomaganie kierownicy w ciepłe dni na wolnych obrotach jest zauważalnie słabsze, kwestia płynu/pompy, jest tak od kupna.
Trzeba ustawić zbieżność, były zmieniane tuleje w wahaczach przednich.
Nie negocjuje ceny telefonicznie, a o kontakt proszę tylko osoby zainteresowane kupnem.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgmm2X.html
KOŁO Jednomasowe ( nie dwumasa) SPRZĘGŁO Valeo BORA GOLF IV 1.9 TDI
KPL. SPRZĘGŁO + KOŁO ZAMACHOWE (bez srob i łożyska oporowego sprzęgła)
Jest to zestaw do przerobienia awaryjnego zespołu koła dwumasowego i sprzęgła na zestaw z kołem jednomasowym. Zestaw ten nie powoduje odczuwalnego pogorszenia się jakości pracy sprzęgła i koła zamachowego. Wielu producentów samochodowych na nowo wprowadza fabryczny zestaw z kołem jednomasowym (VW, Audi, Seat, Skoda oraz Toyota)
Valeo Part Numbers
Kit - 83 50 50 / 835050
Flywheel - 701 - pokaż numer telefonu -
0 / 701 - pokaż numer telefonu -
0
Clutch Disc - 70 18 13 / 701813
Pressure Plate - 70 18 14 / 701814
Pasuje do podanych silnikow z skrzynia 6-cio biegowa:
VW Golf Mk4 - AJM, AUY 115 / ASZ 130 / ARL 150
VW Bora / Jetta Mk4 - AJM, AUY, BVK 115 / ASZ 130 / ARL 150
VW Polo - ASZ, BLT 130
VW Sharan - ANU 90 / AUY, BVK 115 / ASZ 130 / BTB 150
Audi A3 8L - AJM, AUY 115 / ASZ 130 / ARL 150
Seat Leon 1M - AJM, AUY 115 / ASZ 130 / ARL 150
Seat Ibiza Mk4 - ASZ, BLT 130 / BPX, BUK 160
Seat Cordoba - ASZ, BLT 130
Seat Toledo - ASZ, BLT 130
Seat Alhambra - ANU 90 / AUY, BVK 115 / ASZ 130 / BTB 150
Skoda Octavia Mk1 - ASZ 130
Skoda Fabia vRS - ASZ, BLT 130
Ford Galaxy - ANU 90 / AUY, BVK 115 / ASZ 130 / BTB 150
Zestaw wyprodukowany 11.12.2013
Uzywany 2 miesiace! praktycznie nowy, polecam.Cena nowego zestau 2000zl.
Link: olx.pl/oferta/CID757-IDeIFNf.html
koło zamachowe silnika TDI
Sprzedam koło zamachowe silnika 1Z TDI- VW sharan,/koło jednomasowe/ o numerze 371 - pokaż numer telefonu -
C oraz zestaw śrub mocujących koło do wału korbowego silnika/6 sztuk oraz 6 sztuk śrub mocujących docisk do koła zamachowego/ Wieniec zębaty rozrusznika w stanie idealnym-średnica sprzęgła 228 mm.Koło nadające się do przeróbki sprzęgła dwumasowego na jednomasowe.Do W/w można zaadoptować sprzęgło jednomasowe LUK-a lub SACHSA.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgO2OL.html
Hyundai Coupe TUNING APEXI POWERFLOW OBX lekkie koło zamachowe +MASA dodatkow części
Samochód zakupiony w 2010 roku jako sprawny bezwypadkowy.
W zimę 2010 uszkodzeniu uległ silnik (silnik tykał i podczas jazdy korbowód wyszedł bokiem). Był plan, by zrobić z niego 2.0 i tak też zacząłem robić(kupować części, które są przedmiotem sprzedaży), ostatecznie zamontowane jest V6 2,7.
Wtedy też, podczas naprawy chciałem go trochę stuningować bo w sumie koszty wydawały się niewiele większe. Przeliczyłem się i zacząłem topić w tym samochodzie pieniądze w zasadzie bez opamiętania.
Zamówiłem wtedy NOWY blok silnika ze stanów (czekałem na niego ponad 3 miesiące).
Silnik został złożony w zakładzie zajmującym się naprawą silników. Jest Faktura-VAT.
Dokupiłem w stanach NOWE i wymieniłem koło zamachowe na tuningowe - lekkie jednomasowe.
Zakupiłem tam też NOWE sprzęgło spiekowe kompletne (nowy docisk łożysko itd.)
Zamówiłem NOWE niebieskie wahacze, wymieniłem końcówki drążków kierowniczych na NOWE, łączniki stabilizatora - NOWE.
Zmieniony alternator na taki w kolorze czerwonym, wymienione inne elementy na czerwone.
Dokupione NOWE węże silikonowe OBX
Na tamten czas wymienione wszystkie paski(oryginał ASO), filtry(oryginał ASO) i świece.
Wsadzone nowe kolektory wydechowe z nierdzewki.
Tłumiki końcowe POWERFLOW
Dopięty komputer APEXI SAFC II
Zrobiony zimny dolot z filtrem stożkowym.
Wszystko NOWE...
Zrobione zawieszenie (amortyzatory w 2011, nie przejechały wiele może 2kilometry, ale teraz są pordzewiałe)
Przerobiony na GK FL2
Z ostrymi wałkami, których w końcu nie zamówiłem miał mieć minimum 270KM, ile ma teraz nie wiem - trzeba wysterować APEXI.
Do samochodu mam stary uszkodzony silnik V6, maskę, zderzaki, błotnik, lampy, kompletną tylną belkę zawieszenia i FELGI aluminiowe z oponami, plastiki, zbiorniczki, liczniki MASĘ INNYCH CZĘŚCI, które nie sposób wymienić jak np.
SPRAWNY silnik R4 2.0 i skrzynia 5 biegów manual, wiązki elektryczne. Wskazane, by nabywca pojawił się większym dostawczakiem lub z dodatkową przyczepką by to wszystko zabrać.
Od ponad 2 lat samochód nie był w żaden sposób używany, po prostu zagraca mi garaże/podwórko. Podjąłem decyzję o sprzedaży z ogromną stratą finansową.
Samochód PALI i PORUSZA SIĘ PO PODWÓRKU, nie ma aktualnych badań technicznych, więc będzie musiał wyjechać na lawecie.
Samochód po zamontowaniu nowego silnika nie przejechał więcej niż 1km (słownie jeden kilometr).
Samochód jest aktualnie zarejestrowany w Anglii. Istnieje możliwość przeznaczenia auta na części wtedy nie trzeba go rejestrować w kraju i odpada złomowanie.
Samochód ma uszkodzoną pękniętą przednią szybę, i otwartą konsolę. Dokupiłem poduszkę pasażera, brak poduszki kierowcy. Samochód jest do poprawek lakierniczych (kilka wgnieceń na drzwiach, na masce była rysa, która teraz pociągnęła lakier, który odszedł, kilka miejsc w których lakier zszedł (klamka, tylny spojler) - kolor czarny zniknął i widać szary podkład(do zaprawek). Przerysowane lusterko. Dwie felgi ze zdjęć do prostowania, ja bym wszystkie dał do pomalowania. Są sprawne całe oryginalne dołączone.
Auto do pełnego ponownego sprawdzenia przez mechanika czy wszystko jest OK.
Nie mam więcej czasu, cierpliwości, a na pewno pieniędzy by zająć się tym samochodem.
Okazja dla kogoś, kto nie boi się takich projektów i ma czas.
Cena obejmuje samochód i BARDZO dużą liczbę części w tym dodatkowy silnik 2.0 i skrzynię 5 biegów.
Po więcej informacji proszę dzwonić wieczorami.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgVduH.html
Skrzynia biegów + tarcza i docisk Getrag BMW e34 e36 e39 2.0 m50 m52
Witam mam do sprzedania skrzynie biegów Getrag wraz z tarczą i dociskiem pochodzącą z bmw e36 2.0. Skrzynia pasuje do wszystkich e36 z silnikeim 1.6 1.8 2.0, pasuje takze do e34 i e39. Posiadam takze kolo zamachowe jednomasowe. Wiecej info przez tel.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDhfdHZ.html
Jednomas sprzeglo bmw m50 m52
Jednomas: docisk tarcza kolo zamachowe jednomasowe. Zestaw kompletny jak na zdjeciach. Wrazie pytan dzwonic nie pisac!!!
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDaTEFB.html
Sprzęgło jednomas kolo zamach tarcza docisk M40 M42
Sprzedam
Komplet sprzęgła
Koło zamachowe jednomasowe, tarcza sprzęgłowa nowa i docisk wszystko w bardzo dobrym stanie jak nowe.
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID7JXHR.html
BMW E36 325i M50B25 Turbo GT28 0,7b Daily Drift od Fanatyka
Witam.
Dziś do sprzedania mam świetne BMW E36 oryginalne 325i uturbione z doładowaniem 0,7bara. Bardzo duża elastyczność silnika na turbosprężarce GT28.
BMW w stanie dobrym, wykorzystywane jako auto na przejażdzki w weekendy (mam jeszcze dwa auta na codzień).
Auto w swojej przeszłości nie zaznało dużych katów. Poprzedni właściciel woził nią dzieci do szkoły.
Stan blacharski dobry, co najważniejsze podłoga i progi zdrowe, jedyne mankamenty to pare wgniotków na drzwiach, korozja na tylnej klapie - najlepiej wymienić oraz lekko pękający lakier na masce.
BMW posiada świerzy przegląd, aktualne ubezpieczenie OC oraz sekwencyjną instalację Lpg wbitą w dowód.
BMW zostało poddane modyfikacjom zwiększenia mocy u profesjonalistów w Kluczyk Garage.
Zostały zrobione następujące modyfikacje.
- Turbo GT28
- downpipe 2,5 cala
- orurowanie Fmic alu + silikony
- duży intercooler 180x550
- blow off Greddy FV
- Ecumaster Det 3 FIT
- pompa paliwa Walbro 255
- wydajniejsze wtryskiwacze paliwowe japońskie Denso
- nowe sprzęgło spiekowe tarcza + docisk Sachs
- koło zamachowe jednomasowe
- skrzynia BMW ZF
- przystosowanie instalacji LPG do aktualnej mocy
- wtryskiwacze gazowe LPG-Tech Dragon
- reduktor LPG KME Gold
- sterownik LPG Stag
- strojenie PB + LPG by Kluczyk Garage
- olej w silniku Valvoline 10W60
- dyfer duża głowa ze szperą 100%
- olej w skrzyni biegów i dyfrze Valvoline
- wspawane wzmocnienia wózka
- obniżone i utwardzone zawieszenie
- zestaw powiększenia skrętu +30%
- nowe wachacze przód E46
- świerza pompa wspomagania z tdi
- poliuretany w zawieszeniu
- dystanse kół
Auto jeździ z pełną mocą idealnie na benzynie i na lpg.
Tu można obejrzeć filmik z przyspieszenia auta:
https://www.youtube.com/watch?v=YsWcDH7ee_I
Pozdrawiam przeciwników LPG, którzy nie mają żadnej wiedzy a pieprzą głupoty :)
LPG nie było tu zakładane po uturbieniu dla oszczędności (dla przeciwników - lpg zostało założone dla ekologii), po prostu było wcześniej i zostało.
Więcej informacji udzielę telefonicznie.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDh6K1T.html
Audi S3 360KM/460Nm, CompSport + MG Motorsport. Poniezej 5s do setki.
Zapraszam do zapoznania sie z opisem. Zalezy mi na stosunkowo szybkiej sprzedazy - i moze to dziwne, na znalezieniu pasjonata ktory zaopiekuje sie autem, ktore jest dla mnie kawalkiem zycia anie tylko maszyna.
Auto moze spokojnie zrobic ponizej 5 sekund do setki. Nie pamietam dokladnie ile robilem na GTechu, z reszta zalezy od kierowcy i jak szybko zmieni biegi :) S3ka mimo wieku gwarantuje kupe frajdy.
Auto:
- czarny
- Audi S3 8P
- Rok produckji: 2007
- Przebieg ~ 210 000km
- Kola (3 komplety z autem):
> 19" z S5 (troche bija, do wywazenia i ewentualnie podprostowania),
> 18" seryjne - igla, w ogole nie jezdzone.
> 17" - zimowki.
- naped na 4 kola, haldex 2 generacji.
- biksenon,
- czarno-czerwona skora
- tempomat
- audio BOSE
- zmieniarka na 6 plyt
- Navi RNS-E (2 karty SD na MP3)
- Bluetooth
- Biksenon
- szyba przednia wymieniona 2 lata temu (odprysk i pajaczek)
- zmieniona sprezarka klimy (stara sie rozsypala)
Mody:
- pelny wydech 3" od MG motorsport, spelnia norme EU IV
- soft od CompSport, 360BHP/460Nm
- sprzeglo sportowe Sachs Performance
- lampy tyl polift
- felgi 19" z S5
- przy 110kkm zostal zmieniony caly silnik (wsadzony CDLA - nowsza wersja seryjnego BHZ - z 2009 roku, wowczas z przebiegiem 15kkm) - wjechalem w dziure, przez co dolna lapa silnika oberwala sie, na autostradzie silnik stal krzywo tak, ze pasek klinowy tarl o pas przedni - nie bylo slychac - w koncu sie zerwal i pechowo wkrecil w pasek rozrzadu. Efekt byl taki ze w starym silniku pogiete zostaly zawory)
Jesli jest ktos zainterosowany z checia rowniez dodam:
-> seryjny wydech
-> stary blok silnika z pogietymi zaworami. (dol dobry, glowica do zrobienia)
Foty (troche stare ale za wiele sie nie zmienilo):
Dla zainteresowanych zrobie nowe zdjecia, musze jedynie troche posprzatac w srodku.
Bezwypadkowy? Jestem szczerym czlowiekiem. Osobiscie nigdy nie mialem zadnego wypadku a auto kupilem w 2009. Jednakze, kupilem je ze swiadomoscia ze bylo przytarte z lewej strony blotnik. Mam tylko jedno malenkie zdjecie od poprzedniego sprzedajacego. Zrobilem samochodem 160 kkm i szpachla nigdzie nie odpadla :)
Wady:
- delikatnie przetarty boczek fotela kierowcy,
- troche zjechana kierownica - 210kkm na blacie niestety robi swoje
- przydaloby sie wymienic zawieszenie i hamulce. Jak ktos jest zainteresowane to moge nawet w UK kupic Bilsteina B8, bo ceny zestawow sa chyba lepsze niz w Polsce.
- Jakas piiiiiii (mila brytyjska osoba) delikatnie wcofala mi w przedni zderzak (nie widac zarysowania ale lakier delikatnie spekal w jednym miejscu)
- z racji tego ze Sachs Performance ma jednomasowe kolo zamachowe, skrzynia czasami na postoju delikatnie halasuje (bylo tak od pierwszego dnia po zalozeniu tego sprzegla - 100 tysiecy kilometrow temu)
- wiecej grzechow nie pamietam.
[b]UWAGA: Auto jest obecnie zarejestrowane w Wielkiej Brytanii i codziennie uzytkowane. Oczywiscie musialem zmienic swiatla z przodu i z tylu, ale oryginalne swiatla do ruchu prawostronnego zostawilem, takze za darmo wszystko przeloze i zakoduje jak trzeba [/b]
Powod sprzedazy: Kupilem RS5 z kierownica po prawej stronie bo paru latach juz mnie meczy jazda z kierownica po "zlej stronie" w Anglii. No i RS5... wiec tlumaczyc nie trzeba.
CENA: Po prostu chce go sprzedac za godziwe pieniadze, tak aby jeszcze kogos pocieszyl bo to dobre i solidne auto. Dla poważnie zainteresowanych cena do negocjacji. Nie boj sie, po prostu napisz maila...
Z racji tego, ze przebywam w Anglii, kontakt najlepiej na mail.
Jesli ktos jest powaznie zainteresowany, prosze wyslac maila/SMS z numerem telefonu i preferowana godzina kontaktu - oddzwonie.
Telefon: + 09
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgDhc5.html
BMW Seria 3 328 KJS PowerStage TP Track day ISC
Sprzedam BMW e36 328i przygotowane do amatorskich imprez typu KJS, SuperOES, Power Stage Bednary.
Samochód sprowadzony przeze mnie w 2014 roku jako całkowita seria w M-pakiecie z oryginalną szperą 25% 2.93 i działającą klimą.
Od razu zostały przeprowadzone następujące modyfikacje:
Blacharka:
nowe poszycia progów z blachy 1mm + nowe reperaturki tylnych błotników. Podłoga, kielichy zdrowe. Nowa szyba przednia założona w 2014 roku do dziś bez pęknięcia, w zimie 2015/2016 założona maska z laminatu i wspawane wzmocnienia podłogi swagier custom parts (podłoga była w idealnym stanie, bez pęknięć).
Zawieszenie:
kompletny gwint ISC RACE z camberami, wszystkie gumowe elementy zastąpione poliuretanami z Olkusza (żółte), nowe podpora wału, poduszki pod silnik i skrzynię poliuretan, drążki kierownicze, końcówki drążków, sworznie - lemforder, nowe łożyska tył, rozpórka przód Staffa. Szpera przeglądnięta przez Michała ze Strykowa, zaciśnięta na 40% + zmienione przełożenie na 3.73.
Hamulce:
zaciski przód od e46 330i zregenerowane, tarcze Brembo + klocki Ferodo DS2500, tył wszystko nowe (oryginał 328i), tarcze i klocki TRW, nowe blachy org. BMW, kompletny zestaw ręcznego, przewody hamulcowe w stalowym oplocie Black Diamond, płyn Motul RBF600
Wnętrze:
dwa fotele Mirco GT + dedykowane mocowania od MIRCO, pasy 4 punktowe Sparco z homologacją drogową, gaśnica IRP 2kg+ mocowanie, pół roku temu założona nowa kierownica RRS + naba MOMO, lekkie boczki drzwi, brak wygłuszeń, częściowo odchudzona instalacja elektryczna.
Silnik:
Po sprowadzeniu w 2014 roku, zdjęcia miska olejowa i pokrywa zaworów, przeglądnięty, uszczelniony, jeździ na Valvoline VR1 10w60, nie kopci, nowe świece Denso, fajki oryginał BMW, na przełomie 2015/2016 włożony kolektor od e34 M50B25 wraz z przepustnicą, filtr powierza w oryginalnej obudowie Pipercross, nowa oryginalna guma przepływki. Na początku 2016 roku założone nowe sprzęgło tj. jednomasowe koło zamachowe od M50B20, odelżone u Otoczaka + tarcza oryginał 328i nabita kevlarem + docisk e39 3.0d, założony został również short-shifter. Usunięta klimatyzacja, został tylko wentylator włączany z kabiny i normalnie czujnikiem, usunięte visko. Silnik się nie grzeje, chłodnica oryginał z 1995 roku !
Koła:
BBS RK001 7.5X17 ET35, polakierowane kauczukowym lakierem na pomarańczowo, proste, nie spawane. Opony Federal RSR 595 50%. Drugi komplet kół to Styling 44 + łyse opone.
95% części kupionych jako nowe, posiadam faktury na ponad 15000zł, wszystko robione u mechaników. Samochód to oryginalne 328i bez szyberdachu, w pełni diagnozowalne na komputerze, ze sprawnym ABS-em, elektrycznymi szybami i centralnym zamkiem:)
Zarejestrowany w Polsce na firmę, wystawiam fakturę vat 23%. Kompletna dokumentacja, 2 kluczyki, OC i przegląd ważne.
Sprzedaję bo samochód więcej stoi niż jeździ, w 2015 roku byłem na 7 imprezach (3x superoes Poznań, 4x PSB), a w tym roku już tylko na 3 PSB, 13.08 wybieram się na czwarte więc można tam zobaczyć auto.
Przebieg po modyfikacjach około 1000km, całkowity 277000km.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgWznZ.html