Artistry

Audi A6 C4 zamek zatrzask centralny drzwi pompka lewy tył
Sprzedam do Sprzedam do Audi A6 C4

rocznik 1994



zamek zatrzask centralny drzwi lewy tył



cena 60zł



tak jak na foto oryginał stan dobry sprawne



możliwa wysyłka
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDa09hH.html



Citroen Berlingo 1 I partner zamek zatrzask centralny zamek
Sprzedam do Citroen Berlingo 1 I

Peugeot partner

rocznik 2001

wersja europejska



zamek zatrzask centralny zamek drzwi przednich PRAWY cena 70zł



tak jak na foto sprawne bez uszkodzeń



możliwa wysyłka
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDaX34B.html


Mercedes A-klase w168 zamek zatrzask centralny siłownik drzwi przód L
Sprzedam do Mercedes A 140 W168

rocznik 1998

wersja europejska pochodzenie niemcy

przebieg 96.391km



zamek zatrzask SIŁOWNIK podciśnieniowy centralnego zamka klamka Drzwi przednich LEWE kierowcy cena 120zł



tak jak na foto stan dobry oryginał sprawne bez uszkodzeń



możliwa wysyłka
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDbZWCP.html


Vw POLO 6N 5 drzwi zamek zatrzask centralny zamek drzwi prawy przód
Sprzedam do Vw Volkswagen POLO 6N

wersja 5 drzwiowy

centralny zamek

rocznik 1997



zamek zatrzask do wersji z centralnym zamkiem

PRAWY PRZÓD pasażera cena 50zł



tak jak na foto sprawne



możliwa wysyłka
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDa45SP.html


Renault Megane 1 lift zatrzask centralny zamek prawy pasażera
Sprzedam do Renault Megane 1 lift COUPE

wersja europejska rok 1999



zamek zatrzask drzwi prawy przód pasażera cena 50zł



tak jak na zdjęciach stan dobry sprawne oryginał



MOŻLIWA WYSYŁKA
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgu5ow.html


Opel Meriva A lift zamek zatrzask drzwi centralny lewy tył
Sprzedam do Opel Meriva A LIFT

Wersja europejska

rocznik 2008

przebieg 61.829km

centralny zamek z kluczyka pilota



1. zamek zatrzask drzwi centralny TYŁ lewy



cena 150zł



tak jak na foto stan dobry bez uszkodzeń



Możliwa wysyłka
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDbca6L.html


Volvo V70 T5 - 239ps! Udokumentowana historia.
Chciałbym zaoferować Volvo V70 T5 2,3 239km które jest w moich rękach od 2012 roku. Auto posiada skrzynie automat z trzema trybami pracy - sport, economy i winter. Volvo pochodzi z polskiego salonu i jestem trzecim właścicielem od nowości. Przegląd jest prawdziwy udokumentowany.



Posiadam pełną historię wymienionej każdej części oraz przeglądów od 2005 roku. Auto było serwisowane przeze mnie w Volvotech Chorzów oraz serwisie Volvo w Radzionkowie, kluczowa była dla mnie sprawność auta na najdłuższych trasach i Volvo za każdym razem trafiało do najlepszych serwisów. Przegląd obecnie zrobiony jest do końca października.



V70 służyło w 95% do podróżowania po Polsce i Europie, nie raz robiąc trasy ponad 6000km bez najmniejszego problemu. V70 mimo potężnego silnika jest dość ekonomiczne na trasie i jadąc na tempomacie spokojnie można zejść do 8/8.5l/100km. Auto dostojnie płynie, przyspiesza bez najmniejszego wysiłku a duża moc powoduje bardzo cichą pracę silnika i zero wibracji.



Wyposażenie:

- elektryczne szyby

- centralny zamek

- dwustrefowa klimatyzacja

- elektryczne lusterka

- elektryczny fotel kierowcy

- 4 poduszki powietrzne

- fabryczne radio

- ABS + kontrola trakcji

- tempomat

- wycieraczki reflektorów

- relingi

- hak

- pełna skóra

- opcjonalne uchwyty na kubki



Auto posiada typowe bolączki tego modelu więc wolę o nich napisać żeby nie było nie porozumień:

- Rdzewiejące podszybie tylnej klapy,

- Słaby zatrzask tylnej klapy,

- Nawiew kabiny przez nieświadomość kupiłem z anglika i mimo próby przeróbki wirnika dmucha on słabo,

- Auto ma parę wgniotek i rys ale ogólnie lakier jest w dobrym stanie,

- Zamek drzwi pasażera otwiera się z centralnego zamka lub nie, tak samo z szybą w tych drzwiach, jednak zawsze się zamykają. Jeżdzę z tym od czasów zakupu przeze mnie auta, bardzo mi to nie przeszkadzało.

- Zużywające się mocowanie skrzyni biegów, objawia się to tym że czuć wrzucenie wstecznego biegu. Skrzynia oczywiście zmienia biegi płynnie i pewnie, nie ma z tym problemu.



Auto miało sekwencyjną instalacje LPG i przejechało na niej jakieś 65 000km. Padł sterownik i żaden znajomy mi zakład nie chciał podjąć się naprawy, sugerując nowy model w zamian. Dla mnie wymiana była nieopłacalna ze względu na tanią benzynę i niskie roczne przebiegi. Usunięty został zbiornik, tak żeby nie brać pod uwagę instalacji na przeglądach jednak są dokumenty które pozwolą szybko wrócić jeżeli ktoś będzie chciał jeździć nim na LPG.



Reasumując, auto zawsze odpalało na dotyk i zabierało mnie z punktu A do punktu B, nie ważne czy to były Alpy, Bałkany, Skandynawia, autostrada czy polna droga, samochód ten radził sobie z trasą jak niejedno nowe auto i dawał mi 100% pewności że nic się nie stanie. Pojazd nie ma żadnych nie wytłumaczalnych zachowań, jest przewidywalne, jak coś ma się zepsuć czuć dużo wcześniej z zachowania auta i na czas można wymienić. W aucie nigdy nie było druciarstwa, części markowe, żadnej chińszczyzny. Rzeczy których nie zrobiłem w samochodzie łączyły się z tym że dla mnie nie miały one znaczenia, w tym aucie zawsze chodziło o sprawność na trasie, uszczerbki lakieru czy małe mankamenty wyposażenia wnętrza to poniekąd był urok tego auta. Na dzień dzisiejszy można spokojnie jechać nim w trasę bez obaw.

Link: olx.pl/oferta/CID5-IDf7h21.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • meggilou.xlx.pl